Na obou budovách SENIORu opět roznášeli radost naši malí chlupatí kamarádi. Klienti na pokojích byli potěšeni návštěvou našich domácích mazlíčků ...
Všem občanům, kteří nás nezávazně zkontaktují, jsou srozumitelným způsobem poskytnuty základní informace o Denním stacionáři. Předány jsou písemné materiály – informační leták a sazebník.
Při jednání se zájemci je dodržován princip osobního jednání buď přímo v kanceláři sociální pracovnice nebo u žadatele doma dle jeho zdravotního stavu či přání. Snahou je, aby zájemce věděl, co přesně může od naší služby očekávat, kolik za ni zaplatí, jaké jemu i poskytovateli vyplývají z případného vztahu práva a povinnosti. Na základě těchto informací se zájemce o službu rozhodne, zda námi poskytovaná služba odpovídá tomu, co potřebuje, či musí hledat k naplnění svých potřeb služby jiné.
Jestliže jste již projednali se sociální pracovnicí podrobnosti a rozhodli jste se, že služby Denního stačionáře využijete, postupujete následovně
- vyplňte žádost o službu v Denním stacionáři a přiložte vyjádření lékaře – tiskopisy viz. níže
- vyplněnou žádost podejte u sociální pracovnice – budova C
- v případě možného zahájení poskytování služby v Denním stacionáři s Vámi dohodneme všechny podrobnosti poskytování služby.